Prekių grąžinimo taisyklės

Princesita.lt visuomet tikisi, jog visos prekės atitiks Jūsų lūkesčius. Vis dėlto, jeigu atsitiktų kitaip, įsigytą prekę visuomet galite grąžinti su šiomis sąlygomis:

1.  Grąžinti įsigytą prekę galite per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos.

2. Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje pradinėje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ir pan.), toje pačioje komplektacijoje, kokioje pirkėjas ją įsigijo.

3. Princesita.lt turi teisę nepriimti grąžinamos prekės, jeigu ji sugadinta, panaudota, praradusi prekinę išvaizdą arba pasibaigęs jos grąžinimo terminas.

4. Grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma, siuntimo išlaidos neapmokamos. Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. 

5. Grąžinant su nuolaida įsigytą prekę, grąžinama su galiojusia nuolaida sumokėta suma.

6. Pinigai už grąžintą prekę grąžinami per 14 kalendorinių dienų į pirkėjo prekės grąžinimo formoje nurodytą sąskaitą.

7. Grąžinant prekę reikia užpildyti prekių grąžinimo formą (ją galite rasti čia).

8. Grąžinant prekę būtina kartu pateikti atspausdintą pirkimo sąskaitą faktūrą.

9. Grąžinamas prekes galite atsiųsti šiais būdais :

  • Omniva paštomatu „Kauno Giraitės VIADA paštomatas“ (Automagistralės g. 4, Giraitė, Kauno raj.). mob. tel. +370 638 55112.
  • LP Express paštomatu „LP Express Šilas“ (Lubinų g. 155, Kaunas). mob. tel. +370 638 55112.
  • DPD paštomatu „Rimi Romainiai siuntų terminalas“ (Romainių g. 67c, Kaunas). mob. tel. +370 638 55112.
10. Netinkamos kokybės prekės grąžinamos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 698 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo teisės aktą.